روابط عمومی بخشداری جغین رودان
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

روابط عمومی بخشداری جغین
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مطالب اخیر وبگاه


درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه بخش جغین که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .


          این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش  مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.


          بعنوان خادمین شما مردم فهیم و ولایت مدار بخش جغین بر خود فرض می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر می نمایم.

 

(عباس ناصحی )

بخشــــــــــدار جغــــــــین

روابط عمومی بخشداری جغین

 



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده سعید مصلحی در دو شنبه 22 بهمن 1397 |

بخشداری بخش جغین

 



مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده سعید مصلحی در دو شنبه 14 آبان 1397 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روابط عمومی بخشداری جغین و آدرس bakhshdarijaghin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ها